dia8el napisał:
Syndicate 2012
W demku fajnie się strzelało i ekstraktowało CHIPa. W pełną nie grałem ale słyszałem, że nie jest źle.
dia8el napisał:
ME3
Na mnie czeka jedynka, dema nawet nie tykałem
dia8el napisał:
L.A. Noire
Zrób sobie z tego serial. misje tutorialowe potraktuj jako pilota, a pierwszą sprawę w Trafficu odłóż na kolejny dzień i później już tylko jedna sprawa dziennie. W ten sposób nie dopadnie cię rutyna i gra się przyjemnie.
Na PC chyba wyszło Complete Edition z dodatkowymi sprawami chyba?
Offline
-TD-administrator
Na razie jadę Syndicate...
Hmmm - czuję się, jakbym grał w tego nowego avp - parwie ta sama mechanika i engine graficzny
Na razie jest dobrze... i ta muzyczka już wystąpiła w czasie gameplayu
http://www.youtube.com/watch?v=ReJrJyQjxMs
badam dalej...
Offline
Po raz kolejny chłopaki i dziewczyny z thatgamecompany zafundowali coś pięknego i niezapomnianego. Journey pokazuje, że gry to nie tylko "wybuchy i rozjeżdżanie dziwek" ale swego rodzaju sztuka.
BTW Binary Domain trafi na PC, więc nieposiadacze konsol tez będą mogli sobie obadać.
Offline
W tym roku wychodzi również Sleeping Dogs (True Crime: Hong Kong)
"Reviewers who had access to the game in February 2012 compared the games elements to several other big games. Reviewers praised the free running aspect of the game, similar to the Assassin's Creed series, the melee combat systems, similar to Batman: Arkham City, the slow-motion while shooting, similar to the Max Payne series, the vehicular combat, similar to Just Cause 2, the mission structure, similar to the Grand Theft Auto series, and also the depth of the storyline."
Offline
-TD-administrator
No Kwiat - dziękuje za super niusa.
Lubię takie klimaty jak BD
Świetnie to wygląda. Genialne.
http://www.youtube.com/watch?v=cDrinkqP … re=related
must play
Offline
Mnie przekonał ten trailer: http://www.youtube.com/watch?v=ceTpSrIB … ure=relmfu
Tylko czekam aż stanieje poniżej stówy.
Offline
-TD-administrator
tak, ja też czekam na to cudeńko
ps - tak, widziałem ten trailer BD który Ci się spodobał i mi też wpadł w oko.
Świetny.
Offline
Tym się zajarałem...
Dust 514: pecetowcy strzelają z orbity do konsolowców. Start bety w kwietniu
Na trwającym właśnie w Rejkjaviku FanFeście, twórcy Eve Online opowiadają o swojej konsolowej strzelance Dust 514. Masa ciekawych informacji!
Po kolei:
1. system rozwoju umiejętności w Dust 514 będzie podobny do tego z Eve Online: część zdolności gracze będą zdobywać "pasywnie", po prostu aby odblokować kolejny poziom, trzeba będzie odczekać trochę czasu. Aby rozwinąć inne umiejętności, trzeba będzie z nich często korzystać, jak choćby w Morrowind czy Oblivionie.
2. Gracze wybierają, w której bitwie chcą wziąć udział. Czy w tej, w której walczą jego znajomi, czy w tej toczonej przez członków korporacji, czy jakiejkolwiek innej wybranej za pomocą różnych filtrów.
3. Przed bitwą jest czas na przygotowanie swojego ekwipunku, broni i zdolności
4. Gracze na początku meczu pojawiają się w różnych losowych miejscach pola bitwy, jako zrzuceni z orbity
5. Podczas prezentacji pokazano mecz, w którym jedna drużyna musiała ochronić specjalny pojazdy podczas jego przejazdu do celu, zadaniem drugiej było oczywiście przeszkodzenie w tym
6. Mecze będą składały się z kolejnych etapów o różnych celach, jak np. zhakowanie stacji nadawczej etc.
7. Gracze nie wejdą do pojazdu wroga, dopóki go nie zhakują. Żegnajcie złodzieje z Battlefielda!
8. Gracze z Dust 514 mogą wezwać na pomoc swoich kolegów z Eve Online. Ci, o ile są w odpowiednim statku, PO ODPOWIEDNIEJ STRONIE PLANETY, mogą spuścić bombardowanie prosto z orbity. O ile piechociarze na powierzchni odblokują odpowiednie kody.
9. Gra będzie darmowa, płacić się będzie za wizualne bonusy, a nie za wygraną.
Źródło: Dust514.org
MÓZG
[zniszczony]
...ale tu się popłakałem ze szczęścia:
Notch chce zrobić grę inspirowaną serialem Firefly
Jego nowy pomysł to handlowy symulator kosmiczny z otwartym światem. Coś jak Elite - bo od czasu tej gry nikt nie zrobił tego "właściwie".
Do dyspozycji będziemy mieli postać, która znajduje się na statku kosmicznym. Notch chce, by spora część rozgrywki dotyczyła także zarządzania statkiem = przewiduje np. konieczność własnoręcznej naprawy awarii. Stąd porównanie do Firefly.
Gra ma powstawać podobnie jak Minecraft - twórca zacznie pracować nad nią sam, a gdy odczuje potrzebę, stworzy zespół dookoła niej. Gra będzie miała otwarty świat, więc nie musi być skończona, by ludzie mogli w nią grać.
Offline
-TD-administrator
Offline
Max Payne 3 PC System Specifications
Operating System:
Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3
Processor:
Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
RAM:
2GB - 16GB
Video Card:
NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM
Sound Card:
100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
HDD Space:
35 GB
Żeby cieszyć się grą na full wystarczy, bagatela:
8 rdzeni
16 GB ramu
3 GB vramu
35 GB twardego.
Ewentualnie: PS3, duży telewizor, 4-6 GB instalacji, dolby 5.1
trolololo
Offline
-TD-administrator
Ja obstawiam, że na moich 4 jajach + 560Ti będzie latać jak trzeba
już
Offline
No i stało się. Aliens: Colonial Marines wyleciało z roku 2012 i wylądowało w 2013. W lutym, a konkretnie 12-tego.
Offline
-TD-administrator
Taaaa - właśnie zobaczyłem trailer i trochę mnie to zdołowało
ale popatrzeć miło...
http://www.youtube.com/watch?v=ZW8aaaJrvrM
Sytuację ratuje Max3 no i FC3
moze future soldier bedzie ciekwy...
Jakoś się przepęka te 3 kwartały...
No i jeszcze cholernie czekam na Binary Domain!
Bardzo mnie wkręciły zapowiedzi...
a'propos
27 kwietnia 2012 ( światowa data premiery )
11 maja 2012 ( data wydania w Polsce )
27 kwietnia 2012 ( premiera w USA )
a w sklepach nima
wtf
Offline
-TD-administrator
dobra - mam BD od wuja pozyczoną - wczoraj zobaczyłem do momentu, w którym kończyła się prezentacja przed premierą.
Dziś obadam co jest dalej i się okaże na ile fabuła wciąga...
Na razie jest bardzo miło... choć mega liniowo i trochę mnie drażni ta "konsolowość" obsługi..
Przede wszystim jednak liczę na dobrą fabułę, a na razie ta jest bardzo interesująca
Offline