Ogłoszenie

<font color=red><font size=4><b>Odliczanie czasu</font>

NiusyNiusy

#1 2009-10-14 21:44:06

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Brink

http://www.gry-online.pl/galeria/hotspot/308851293.jpg



http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13458

Splash Damage ( producent )
Bethesda Softworks ( wydawca )
gry akcji ( FPS )
2010 ( światowa data premiery )


O tej grze będzie głośno, więc polecam lekturę...



http://www.freemmo.com/media/uploads/games/brink/screenshots-original-w/1.jpg



Dotąd sytuacja była jasna – gry oferowały zabawę dla pojedynczego gracza lub rywalizację mutliplayer, a w większości przypadków nawet obie te formy jednocześnie. Czasami pewnym odejściem od reguły bywał tryb kooperacji. Podział był oczywisty, w związku z czym o ewentualnym zaskoczeniu graczy nie mogło być mowy. Jednak sztywne ramy ustalone wiele lat temu niektórym przestały już wystarczać, stanowiąc spore ograniczenie. Z myślą o tych osobach powstały gry MMO. Nie udało się jednak spełnić oczekiwań wszystkich malkontentów. Korzystanie ze sprawdzonych rozwiązań jest, być może, wygodne dla producentów gier, lecz szczęśliwie nie dla wszystkich. Jednym z deweloperów, który postanowił wpuścić nieco świeżego powietrza na skostniały rynek gier, okazało się studio Splash Damage. Dokonało tego pod koniec maja 2009 roku, ujawniając światu swoje kolejne dzieło – strzelaninę FPP pt. Brink, która tylko z pozoru zapowiada się bardzo standardowo. W rzeczywistości produkcja twórców marki Enemy Territory zaprosi nas do rozgrywki, w unikalny sposób łączącej tryb single i multiplayer w jedną, solidną całość, pozbawioną widocznej linii podziału.

http://www.endsights.com/wp-content/uploads/2009/09/Brink-5.jpg



Splash Damage przeniesie nas za sprawą Brink do 2045 roku, przedstawiając świat, który ucierpiał z powodu potężnej powodzi. Akcję osadzono na terenie pływającej, futurystycznej metropolii o nazwie The Ark, będącej w zasadzie zbiorem setek niewielkich wysepek. Eksperymentalne, zbudowane ze zmodyfikowanego koralowca miasto stanowiło kiedyś oazę spokoju, lecz obecnie znajduje się na krawędzi wojny domowej (kłania się BioShock). Przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że wyspa stała się azylem nie tylko dla swoich twórców oraz ich potomków, ale również dla dziesiątek tysięcy uchodźców, którzy szukają w The Ark schronienia przed brutalnością trawiącą resztę świata. Powodem wybuchu konfliktu okazuje się i przeludnienie (w metropolii zamieszkało dziesięciokrotnie więcej ludzi, niż zakładali jej projektanci), i – paradoksalnie – fakt zamknięcia The Ark na wpływy z zewnątrz. Brak surowców, puste magazyny i niepewność jutra pchnęły ludzi do ostatecznych kroków. Tylko od gracza zależy, jak ukształtuje się przyszłość całej rasy ludzkiej.

Fabularnej ekstazy przy Brink nie przeżyjemy. Wszystko wskazuje jednak na to, że siła tytułu będzie tkwić w samym miejscu akcji. The Ark ma być rozbudowaną konstrukcją, łącząca wizjonerskie projekty bijące po oczach czystością i nieskazitelnością linii, jak i brudne, zamieszkałe przez uchodźców slumsy. Każda lokacja będzie także źródłem materiałów nadających się do wykorzystania w walce. Z tego też powodu potyczki będą zaciekłe i tak naprawdę istotne okaże się zdobycie oraz utrzymywanie każdego metra kwadratowego The Ark.

http://www.beefjack.com/wp-content/uploads/2009/06/brink.jpg



Jak w rzeczywistości będzie wyglądać rozgrywka w Brink? Trzeba przyznać, że według zapowiedzi samych deweloperów ma być ona bardzo oryginalna i na swój sposób innowacyjna. Wszystko zostanie uzależnione od decyzji gracza. Jeżeli zechcemy doprowadzić konflikt do końca w pojedynkę, z pomocą towarzyszy kontrolowanych przez sztuczną inteligencję, nikt nam tego nie zabroni. Jednak w każdej chwili do zabawy będą mogli dołączyć nasi przyjaciele. I nie chodzi tu tylko o wcielenie się w rolę członków drużyny, co oznaczać będzie przejście w klasyczną kooperację (wystarczy zaprosić przyjaciela lub zaakceptować jego zgłoszenie). Nic nie stanie bowiem na przeszkodzie, by przejęli oni kontrolę nad przeciwnikami.

Wówczas rozgrywka przybierze kształt sieciowej, wieloetapowej bitwy, w której nacisk położony zostanie na taktyczne planowanie akcji. Walki prowadzone będą pomiędzy dwoma ośrodkami – Ochroną The Ark (Security) oraz Ruchem Oporu (Resistance). Całość ma być oczywiście uzasadniona fabularnie i historycznie zgodna. W żadnym przypadku nie będziemy mieć do czynienia z przypadkowymi starciami. Każde z nich będzie częścią głównego trybu rozgrywki, bez względu na to w, jakiej formie zdecydujemy się je rozegrać. Z jednej strony będziemy mieć zatem do czynienia z czymś na wzór Enemy Territory: Quake Wars. Z drugiej jednak ma to być produkcja zupełnie innego kalibru.


Zabawę zaczniemy od stworzenia swojego alter ego, ponieważ w Brink nie wcielimy się w jedynego słusznego bojownika o wolność. Edytor ma być prosty, ale jednocześnie na tyle rozbudowany, by podczas rozgrywki z innymi graczami nie spotkały się dwie identyczne postacie. Zadecydujemy o wyglądzie m.in. twarzy, włosów, tatuaży, zarostu, odzienia, a także o ogólnym typie budowie fizycznej. Spory wpływ na rozgrywkę będzie miał ostatni z wymienionych elementów. Mianowicie typy będą trzy – mały, normalny i duży. Wraz z klasami postaci, których będzie cztery (żołnierz, inżynier, szpieg oraz medyk), dadzą one kilkanaście kombinacji. Gabaryty bohatera wpłyną na jego szybkość poruszania, możliwość noszenia cięższej broni oraz chociażby zdolność wspinania się i skakania. Poprzez pozyskiwanie punktów i osiąganie kolejnych poziomów doświadczenia będziemy uzyskiwać dostęp do nowych przedmiotów i ulepszeń. Posłużą one dalszej rozbudowie bohatera, wprowadzając do rozgrywki elementy typowe dla gier cRPG. Oczywiście każdorazowa zmiana wyposażenia postaci zostanie automatycznie uwzględniona w jej wyglądzie.

http://www.unigamesity.com/wp-content/uploads//2009/06/brink.jpg



Klasy będą z kolei warunkować inne elementy – m.in. kwestię dostępu do określonych rodzajów broni palnej oraz ładunków wybuchowych. Dla przykładu, z niektórymi trudnościami technicznymi poradzi sobie wyłącznie inżynier, który z kolei okaże się zbyt słaby w starciu z o wiele lepiej wyposażonym żołnierzem. Co zrobić, jeżeli w naszej drużynie zabraknie przedstawicieli którejś z klas? Wówczas w sukurs przyjdzie opcja zmiany specjalizacji, którą umożliwią specjalne kabiny porozmieszczane w różnych miejscach The Ark. Unikniemy w ten sposób zacięć w podejmowanych misjach.

Równie ważna będzie decyzja o przystąpieniu do jednej ze stron konfliktu. Zarówno członkowie Security, jak i Resistance będą dysponować innymi możliwościami, wynikającymi ze stosowania odmiennej taktyki walki, którą warunkuje m.in. dostęp do odmiennych rodzajów broni (w późniejszych etapach zabawy zostanie to zapewne zatarte). Różnice będą zatem dotyczyć nie tylko wyglądu zewnętrznego, ale i zaopatrzenia oraz umiejętności bitewnych. Frakcje mają również posiadać odmienne cele, a co za tym idzie – realizować inne misje główne. Podobieństwa wystąpią natomiast w zadaniach pobocznych, przy pomocy których bardzo szybko będziemy w stanie zwiększyć poziom doświadczenia naszego bohatera oraz zdobyć dla niego lepszą broń czy opancerzenie.

http://www.theultrageeks.com/wordpress25/wp-content/themes/mimbo2.2/images/brink-game-jump-flee-gunner.jpg



Rozgrywka będzie przebiegać w całkiem wyszukany sposób. Przedarcie się na teren opanowany przez członków wrogiego ugrupowania ujawni szereg powiązań i relacji, które będą źródłem różnego rodzaju zadań zlecanych w locie. Otwarcie swoistego przewodu danej misji głównej doprowadzi do aktywacji kolejnych, o mniejszym znaczeniu. O ile osiągnięcie sukcesu w fabularnym queście będzie wymagać kooperacji pomiędzy członkami zespołu (bez względu na to, czy gramy samodzielnie, czy przy wsparciu przyjaciół), o tyle realizacji zadań pobocznych podejmą się już tylko pojedynczy gracze. Co więcej, poszczególne misje będą przypisane do konkretnych klas. W samotnej grze wypracowanie przewagi będzie zatem nierzadko wymagać nieustannego zmieniania profesji naszej postaci, podczas gdy w kooperacji lub regularnym trybie wieloosobowym współpracujące osoby osiągną sukces w zdecydowanie krótszym czasie, a i również w efektowniejszy sposób (każdą ze stron konfliktu w starciu reprezentować ma maksymalnie ośmiu bohaterów kontrolowanych przez graczy).


Warto zauważyć, że twórcy już teraz zapowiadają spore zróżnicowanie zadań pobocznych. Mają one polegać m.in. na prowadzeniu przesłuchań, braniu jeńców, podkładaniu ładunków wybuchowych, eskortowaniu różnych jednostek, naprawianiu uszkodzonych mechanizmów lub maszyn czy zdobywaniu konkretnych miejsc na mapie (część będzie generowana dynamicznie, w odpowiedzi na zmieniającą się sytuację na polu bitwy). A to oczywiście tylko niewielki procent wszystkich zadań pobocznych. Za wykonanie każdego z nich otrzymamy z góry określoną liczbę punktów doświadczenia, więc jeszcze przed ich podjęciem dowiemy się, czy opłaca się ich realizacja. Czasami będziemy kuszeni propozycjami otrzymania podwójnego doświadczenia za wykonywanie zadań w trybie sieciowym.

W Brink innowacje obejmą również system kontroli. Splash Damage postanowiło mianowicie wyposażyć bohaterów gry w możliwość korzystania z tzw. systemu S.M.A.R.T. (Smooth Movement Across Randomised Terrain). Ułatwi on graczom wykonywanie ewolucji w niektórych, predefiniowanych miejscach map. Warto w tym momencie zaznaczyć, że takich sytuacji będzie sporo. S.M.A.R.T. wykorzystamy bowiem m.in. po to, by dostać się w wyżej położone miejsca, pokonać pionowe ściany efektownym odbiciem czy też zakręcić się na latarni i zaatakować od tyłu zdezorientowanego przeciwnika. Dzięki temu ciekawie zapowiadającemu się rozwiązaniu rozgrywka w Brink ma szansę być nieprzewidywalna, a co za tym idzie – bardziej interesująca. Ile razy narzekaliśmy przecież, że dana gra akcji stała się nudna, bo widzieliśmy już wszystko, w związku z czym kolejne starcia rozgrywamy ciągle w ten sam sposób? W Brink wiele metod na pokonanie jednego fragmentu mapy powinno poskutkować niezwykle ciekawymi i rzadko powtarzanymi akcjami z udziałem graczy. Jak widać, Brink ma czerpać garściami nie tylko z drużynowych strzelanin czy BioShocka, ale i z Mirror’s Edge.

Domeną Ruchu Oporu będzie walka partyzancka.
Szybkie akcje, często kończone ucieczką, mają być sposobem na Security.

Ludzie ze Splash Damage twierdzą ponadto, że zrobią wszystko, by zapewnić graczom wysoki komfort zabawy z innymi uczestnikami. Dla przykładu komunikacja głosowa ma dotyczyć tylko osób, które znajdą się na naszej liście przyjaciół. Oprócz tego pojawi się wiele pomniejszych dodatków. Jeśli np. ktoś z premedytacją zablokuje przejście swoją postacią, to będziemy mogli po prostu przeniknąć przez niego i udać się dalej.

Ponadto Brink ma nas zaskoczyć pod względem audiowizualnym. Przejmująca ścieżka dźwiękowa, przeplatana realnymi do bólu efektami dźwiękowymi – twórcy chwalą się m.in. świetnym doborem odgłosów wydawanych przez broń – będzie szła w parze z wysokiej jakości oprawą graficzną. Tę ostatnią ma zapewnić wykorzystanie mocno zmodyfikowanego, aczkolwiek nieco leciwego już silnika id Tech 4. Domeną Brink mają być zatem spore przestrzenie oraz szczegółowe zakątki pięknej, ale jednocześnie nieprzystępnej The Ark.

Brink to przede wszystkim powiew świeżości i gra, która ma szansę zapoczątkować nową modę na odchodzenie od sztywnego podziału na zabawę single i multiplayer. Niestety, właśnie w tym może tkwić największy problem dzieła Splash Damage. Mamy nadzieję, że zapowiedzi twórców odnośnie zróżnicowania misji, efektowności walk oraz sposobu prowadzenia głównego wątku fabularnego znajdą pokrycie w rzeczywistości, dzięki czemu gracze przekonają się do takiego stylu zabawy. Splash Damage na realizację założeń ma jeszcze kilka długich miesięcy. Premiera Brink w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 dopiero w przyszłym roku.

Autor
Piotr „jiker” Doroń



NADZIEJE:

    * nowa forma rozgrywki może przyciągnąć fanów;
    * spore zróżnicowanie misji ma szansę kilkakrotnie wydłużyć żywotność dzieła Splash Damage.

OBAWY:

    * czy deweloperzy unikną błędów popełnionych przy Enemy Territory: Quake Wars (przede wszystkim grzechu słabo zbalansowanej rozgrywki)?



ŹRÓDŁO: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6055&STR=1


http://ugdb.com/dynamic/gdb/game/87000/87121/screenshots/normal/397745.jpg


http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 

#2 2009-10-15 13:04:11

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Re: Brink

A co tam! Sam sobie odpowiem:



Autor zapowiedzi (na GOL) najwyraźniej zapomniał, że ten pomysł (połączenia single z multi) nie jest wcale nowy. Z tego co ja przeczytałem, to taką grę chciało wyprodukować Arkane Studios, a wydać VALVE... Niestety projekt (z niewiadomych mi przyczyn) został wstrzymany i nie wiem czy to nie był duży błąd VALVE, ponieważ osobiście widzę duże możliwości rozwoju tego typu gier w najbliższej przyszłości.

Gra którą chciało zrobić VALVE miała nosić tytuł "The Crossing" (dosłownie od skrzyżowania się SM z MP). W sieci można znaleźć trailery, np tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=rR8F_ik8A1I
http://www.youtube.com/watch?v=QhroZHTjNFw

GOL też o tym się rozpisywał. Przeczytajcie opis gry tutaj i pomyślcie, czy przypadkiem nie jest to zwyczajne "zwędzenie" przez Splash Damage świetnych pomysłów... Bethesda wyczuła krew w wodzie i... powstaje Brink
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=8582


Co do samego BRINK - jeśli uda się zrobić dobrze zbalansowaną rozgrywkę sieciową i połączyć ją jeszcze z fabularną linią single player, to niczego więcej teraz nie można robić poza zacieraniem rączek
<tup tup>



http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 

#3 2009-12-07 11:09:00

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Offline

 

#4 2009-12-07 11:19:23

LowGLoco

-TD-administrator

status lowgloco@aqq.eu
3879136
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 2120
GRID: -TD-LowGLoco
YouTube: LowGLoco
DIRT 2: LowGLoco
BF BC 2: LowGLoco

Re: Brink




ps

pewnie będzie owned za chwile ale co tam


.
.
.
.
.

http://g.bfbcs.com/5690/pc_LowGLoco.png...http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg...
http://oi56.tinypic.com/28qvkau.jpg

Offline

 

#5 2009-12-07 14:17:21

CJ

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 0

Re: Brink

Low - pewnie tak


Zbanowany na własne życzenie 17-01-2010 r.

Offline

 

#6 2009-12-07 14:29:31

LowGLoco

-TD-administrator

status lowgloco@aqq.eu
3879136
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 2120
GRID: -TD-LowGLoco
YouTube: LowGLoco
DIRT 2: LowGLoco
BF BC 2: LowGLoco

Re: Brink

a tak btw Cj

bo mi się przypomniało

Dlaczego jak byłem latem nad morzem to mnie nie przywitałeś po staropolsku koksem i dziwkami??



musiałem co chwile latać w krzaki


.
.
.
.
.

http://g.bfbcs.com/5690/pc_LowGLoco.png...http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg...
http://oi56.tinypic.com/28qvkau.jpg

Offline

 

#7 2009-12-07 19:20:56

CJ

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 0

Re: Brink



niestety nikt mnie nie poinformował o takim zdarzeniu


Zbanowany na własne życzenie 17-01-2010 r.

Offline

 

#8 2009-12-07 19:48:51

LowGLoco

-TD-administrator

status lowgloco@aqq.eu
3879136
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 2120
GRID: -TD-LowGLoco
YouTube: LowGLoco
DIRT 2: LowGLoco
BF BC 2: LowGLoco

Re: Brink

Też żałuję

ps

zaraz wpadnie dia8el i zacznie płakać, że mu tu offtop robimy...

[img]http://91.121.132.199/gifs/2729.gif[/im]


.
.
.
.
.

http://g.bfbcs.com/5690/pc_LowGLoco.png...http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg...
http://oi56.tinypic.com/28qvkau.jpg

Offline

 

#9 2009-12-07 21:00:54

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Re: Brink

[img]http://img410.imageshack.us/img410/5687/8e2b489b86938480601.gif[/im]


http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 

#10 2009-12-07 22:23:35

CJ

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 0

Re: Brink

LowGLoco napisał:

zaraz wpadnie dia8el i zacznie płakać, że mu tu offtop robimy...

ostytry

wiesz Low - jaka gra (temat o niej), takie odpowiedzi w tym temacie


Zbanowany na własne życzenie 17-01-2010 r.

Offline

 

#11 2010-05-02 20:56:22

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Re: Brink

http://www.youtube.com/watch?v=s-kVnw4RA80

wykonanie trailera:

modele postaci: czuję porażkę...

gameplay: jedna wielka zagadka

sami zobaczcie...
http://www.youtube.com/watch?v=RmKZchM0 … re=channel
(gejowski pad-gameplay )


http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 

#12 2011-05-06 16:27:51

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Re: Brink

17 maja oprócz Wiedźminka zagości u mnie jeszcze to...

http://www.youtube.com/watch?v=UoFuI8vTMrY

http://www.youtube.com/watch?v=OwkD0PF4HGY


http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 
Various Artists Exclusive Tunes S.G. 32
Aktualizacja 02-10-2010

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hotels-world.pl