-TD-administrator
dia8el napisał:
Jak dla mnie to trochę przegięcie z tym zabijaniem cywili...
w taka grę grać będą setki tysięcy dzieci na całym świecie... pewne jest, że znajdą się wśród nich niedorozwoje biorący taką misję za pierwowzór działania...
LOL
dia8el - ostatni sprawiedliwy
Zbawca świata
Offline
-TD-administrator
LowGLoco napisał:
dia8el - ostatni sprawiedliwy
Zbawca świata
tak, spodziewalem sie tego ze to ziarno padnie na nieurodzają ziemie tutaj..
pfff
z innej beczki:
ramp [ Level: 1 - Junior napisał:
]
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=9676630
JAK wyłączyć krew :Z?
na 7 64bit sobie nie pogracie wieczne crashe :Z
na łączu 6mb ping 180~
TDM maksymalna ilosc graczy 12
single 3h31min zajęło mi przejście gry na trudności normal
brak możliwości kick'owania z serva
automatyczny wybór nowego hosta zazwyczaj na najgorszy na jaki mogło paść po zamknięciu gry aktualnego hosta
to mój najgorszy zakup gry w tym roku :‹
z wystawianiem na allegro trochę się wstrzymam możne wyjdzie jakiś sensowny patch ;z
.
.
.
.
.
Inny cytacik, zeby nie bylo ze tak cool
... z GOL napisał:
O Call of Duty: Modern Warfare mówiło się tylko w superlatywach, recenzenci świadomie przymykali oczy na masę niedorzeczności.
Kto nie chce nie zauważy, że w przypadku, gdy jedna z głównych postaci gry wykonuję jakoś czynność, np. Gaz otwiera drzwi do piwnicy, to przeciwnik strzela w zupełnie w inne miejsce. Ale kiedy gracz ma z nich skorzystać, cała armia ostrzeliwuje dokładnie ten jeden punkt. Idąc dalej, działko nadlatujący helikopter wroga spośród 10 żołnierzy, zawsze strzela do Soapa/Jacksona. Gdy zostaniemy nakryci przez jednego delikwenta, którego w błyskawicznym tempie zlikwidujemy, to i tak nadciągający szwadron zna dokładnie nasze położenie. Każda próba obejścia wroga od tyłu (np. wchodzą do budynków) kończy się niepowodzeniem, jakby Soap, Jackson mieli na głowie policyjnego koguta. Gdy dochodzi do strzelaniny, CPU (przeciwnik) zamiast ostrzeliwać najbardziej odsłoniętą postać, wykorzystuje 2 magazynki, aby ostrzelać punkt w którym znajdują się nasi bohaterowie. I tak dalej, i tak dalej.
W Call of Duty: Modern Warfare 2 jest tak samo. System rozgrywki się nie zmienił, AI naszych współbratymców stoi na żenująco niskim poziomie. Ile razy w pierwszej części przez kilkanaście sekund nasi "pomocnicy" ostrzeliwali jednego wroga? Nam ten zabieg zajmuje 1-1,5 sekundy.
Call of Duty: Modern Warfare 2 stawia na efekciarstwo, oszałamiające tempo, i brak jakikolwiek logiki.
Offline
Zbanowany
dia8el napisał:
ramp [ Level: 1 - Junior napisał:
]
JAK wyłączyć krew :Z?
lol wtf? jeżeli krwi jest tle co w COD4 to jaki sens jest jej wyłączania?
przecież krew tryskała (w ilości paru pixeli) jak strzelaliśmy do wroga, a kolor miała taki, że nawet krwi nie przypominała =D
LowGLoco napisał:
LOL
dia8el - ostatni sprawiedliwy
Zbawca świata
w końcu Low powiedział cos sensownego
Offline
dia8el napisał:
beduin124 napisał:
Może zdalnie sterowany z odległości ......
łoł - a tak można?
Ależ pewnie ze mozna . Oglądałeś film pt '' Strzelec'' tam jest to pokazane w akcji ''zabić prezydenta USA podczas ceremonii '' inną drogą bardzo polecam ale to już inny temat
Ostatnio edytowany przez beduin124 (2009-11-10 15:55:58)
Offline
Giera jest fakin osom
Trening genialny, grafa wymiata, optymalizacja OK :]
Ide popykać
Offline
drajwa dajesz na multi dziś ???
ps. -TD-SlimFast <== nick :] jak ktoś inny reflektuje
--EDIT--
Ostatnio edytowany przez SlimFast (2009-11-10 19:48:35)
Offline
-TD-member
Mój kurier ma opóźnienia jak zwykle, ale niech tylko przyjedzie, a weteran CoD z wami zagra ...po prostu kick your ass. ;D
BTW. Zapraszam na COD2 MP (dla mnie najlepsza część).
Ostatnio edytowany przez Daniel007PL (2009-11-10 20:03:04)
Offline
-TD-administrator
SlimFast napisał:
ps. -TD-SlimFast <== nick :] jak ktoś inny reflektuje
.
.
.
.
.
.
FAIL
.
.
.
\/
Poczytaj:
Serwis Ars Technica opublikował podsumowanie nowych doniesień na temat pecetowego Call of Duty: Modern Warfare 2, w którym pojawiły się kolejne rozczarowujące informacje. Wygląda na to, że Infinity Ward zaniechało wsparcia dla kilku standardowych elementów obecnych w większości dotychczasowych strzelanek na komputery. Czyżby nadchodziła nowa era dla tej platformy?
Nowe szczegóły na temat pecetowego Modern Warfare 2 pochodzą między innymi z rozmowy internetowej przeprowadzonej przez sklep Best Buy. Podczas konwersacji użytkownicy mogli zadawać przedstawicielom dewelopera (Mackey McCandlish i Ryan Lastimosa) dowolne pytania. Oczywiście nie obyło się bez szczegółowych i technicznych kwestii, budzących nowe kontrowersje.
Pełny zapis rozmowy możecie sprawdzić na forum Best Buy. Chociaż dwójka twórców przekonywała o atrakcyjności produkcji, to cześć odpowiedzi była zaskakująca. Jak wiemy z wczorajszej wiadomości, na komputerach zmierzy się jedynie 18 graczy (9 przeciwko 9), co część osób traktuje jako krok wstecz wobec wcześniejszych tytułów i wynik braku dedykowanych serwerów.
Infinity Ward tłumaczy to innym podejściem do rozgrywki sieciowej, która została przystosowana w całości do mniejszej liczby graczy. Niestety polityka firmy oznacza ograniczony dostęp użytkowników do jakichkolwiek opcji i ustawień, czego dowodem jest wypowiedź przedstawiciela firmy sugerująca, że w grze nie pojawią się nawet tak odwieczne elementy jak konsola i komendy.
Brak możliwości wpływania na cokolwiek sięga tak daleko, że gracze nie będą mogli nagrywać pojedynków czy zmienić pola widzenia (co do tej pory było standardem). Jak wynika z kolejnych odpowiedzi, nie otrzymamy opcji nadzorowania serwerów, czyli po prostu wykopywania z nich hakerów czy natrętów. Za bezpieczeństwo ma odpowiadać Infinity Ward oraz VAC firmy Valve.
W rozmowie powrócono oczywiście do kwestii braku dedykowanych serwerów, czy raczej konsekwencji takiej decyzji. Okazuje się, że w trakcie rozgrywki sieciowej każdorazowa zmiana hosta (czyli gracza pełniącego rolę tymczasowego serwera) oznacza konieczność odczekania 5 sekund przez wszystkich uczestników potyczki, podczas których gra wybiera nową osobę.
Problem w tej kwestii polega na tym, że nie będziemy mogli określić kto ma pełnić rolę hosta, więc pozostanie nam zdać się na los i szczęście. Oczywiście sam system tego typu, chociaż bardzo popularny w konsolowych produkcjach, jest krytykowany przez wielu użytkowników, bo daje ogromną przewagę (lub inaczej – brak laga) właśnie osobie pełniącą rolę „gospodarza” rozgrywki.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=48998
Offline
O lol, z tym zabijaniem cywili to serio przesadzili. Ale można pominąć te misje, jak ktoś chce
Offline
-TD-administrator
dr@jw3r napisał:
O lol, z tym zabijaniem cywili to serio przesadzili. Ale można pominąć te misje, jak ktoś chce
Taaaa...
Screeny z lotniska:
http://www.speedyshare.com/153835400.html
A tak poza tym to SP wygląda tak samo, jak w cz.1. Znienily sie tylko misje. No może grafka lekko polepszona. Wszystko nadal na świetnym poziomie. Oprawa audio jak zwykle też miażdży. Optymalizacja genialna - full wszystko 1920x1080 i nie ma mowy o przycinkach.
c.d.n.
Offline
Zbanowany
dr@jw3r napisał:
O lol, z tym zabijaniem cywili to serio przesadzili. Ale można pominąć te misje, jak ktoś chce
następny obrońca uciśnionych
przecież takie misje dają max frajdę
Offline
Ale to jest CoD, nie Postal, i takie akcje ni powinny raczej mieć miejsca w takim tytule...
Offline
-TD-administrator
dr@jw3r napisał:
Ale to jest CoD, nie Postal, i takie akcje ni powinny raczej mieć miejsca w takim tytule...
Tłumaczenie tego CJ'owi, to jak monolog filozoficzny z krajalnicą do chleba...
Offline
Zbanowany
drajwer przeraziłeś mnie aaahahahaha
Offline