Witajcie
Wymieniam kierownicę. (Piątka z matmy, prawie pasek na świadectwie, trzeba to uczcić ). Od dawien dawna grałem na Logitechu Formula Yellow (zero wstrząsów, FF, nic), więc teraz czas na coś "ekstra". Kandydatury są dwie:
- Logitech MOMO Racing Force
- Logitech Driving Force GT
Wiem, że obie mają swoich fanów w naszym teamie. Do nich kieruję pytania:
1. Czy prawdą jest, że MOMO jest dość awaryjne? (zwłaszcza pedały)
2. Czy DF GT działa prawidłowo na PC?
3. A czy DF GT zadziała w Gran Turismo 4 na PS2?
4. Jak działa ogranicznik kąta obrotu w DF GT?
5. Czy przyzwyczajonemu do małego kąta obrotu (180') w Formula'e, łatwo będzie się przestawić na którąś z tych kierownic?
6. Co lepiej nadaje się do GRID'a (zwłaszcza Midnight Touge i Pro Tuned)?
7. Czy z powodu braku "łopatek" w DF GT znajdzie się jakiś przycisk na niej, którego można używać jako hamulca ręcznego? (inicjowanie driftu) I czy jest to wtedy wygodne?
Z góry dzięki za odpowiedź. I pozdrawiam
S.C.BelegU$
Offline
-TD-administrator
BelegUS
1 - nie zakładaj tematu, który już istnieje...
2 - ludzie, którzy podpisują własne posty na forum są dla mnie podejrzani, więc lepiej tego nie rób...
Co do pytan:
1 kazdemu sie moze trafic wadliwa, u nas na forum nikt nie narzeka (są już 3)
2 tak
3 tak
4 normalnie
5 tak
6 obie sie nadaja tak samo
7 tak
Offline
Dziękuję za wyczerpującą i pełną informacji odpowiedź.
Jednocześnie padam na kolana i błagam o wybaczenie, że nie skumałem (głupi Czerwony Kapturek) że informację o sprzęcie znajdą się w dziale zatytuowanym "START - Demo, patche, linki, komunikacja".
Podpisu tym razem nie będzie (powstrzymam mój nawyk pisarza i humanisty), bo jestem wredna zdradliwa świnia i szpicel ze Wspaniałego Teamu -BT-.
Wybaczcie sarkazm...
Więc - opłaca się dokładać 80zł za DF GT?
Offline
-TD-administrator
BelegUS napisał:
Wybaczcie sarkazm...
Więc - opłaca się dokładać 80zł za DF GT?
1 nie tańcz
2 używaj opcji szukaj
3 nie bądź sarkastyczny
5 czytaj z uwagą (zauważyłeś brak punktu 4?)
6 opłaca się
7 ale zależy gdzie ją kupisz
9 u mnie ta kierownica DFGT kosztowała 345, a MOMO 420 i więcej, więc to do MOMO trzeba dopłacać
10 zauważyłeś brak punktu 8?
Offline
BelegUS napisał:
Więc - opłaca się dokładać 80zł za DF GT?
DFGT jest tańsze niż MOMO...
Offline
dia8el napisał:
1 nie tańcz
Od komersu nie tańczę. Złe wspomnienia...
dia8el napisał:
2 używaj opcji szukaj
Nauczka na przyszłość... zapomniałem... będę pamiętał...
dia8el napisał:
3 nie bądź sarkastyczny
Tego akurat w w sobie nie zmienie...
dia8el napisał:
5 czytaj z uwagą (zauważyłeś brak punktu 4?)
10 zauważyłeś brak punktu 8?
Zgadnij... zauważyłem!
Dziękuję wszystkim za informacje i porady No to biorę DF GT
Offline
-TD-administrator
Offline
Wymiata
Przyjechała wczoraj, do domu wróciłem dziś. Wykonanie, design, ergonomia - miażdżą. Ale pojawia mi się kilka pytań (do właścicieli DFGT):
1. Jak skonfigurować kierownicę w Logitech Profiler'rze, żeby było najwygodniej i najlepiej?
2. A jak przy tym skonfigurować w GRID'zie? (deadzone'y i moc FF)
3. Czy przyzwyczaję się do tych ciągłych szarpnięć, i znów będę potrafił nabijać 99x combo w Drifcie, a także "przechodzić" na centymetry od barierek? Bo jak na razie to mi to nie idzie, a szło bardzo dobrze na Formula'i...
4. Czy da się jakoś "przenieść" manetkę zmiany biegów na właściwą stronę? Ciężko mi zmieniać biegi prawą ręką, jednocześnie trzymając w ryzach szarpiącą kierownicę LEWĄ ręką...?
5. Czy normalne jest, że w GRID'zie kierka blokuje się na 180'?
I tyle. Poza tym - sprzęt miażdży.
Offline