Ogłoszenie

<font color=red><font size=4><b>Odliczanie czasu</font>

NiusyNiusy

#1 2011-03-11 23:15:00

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Risen 2: Dark Waters

http://thumb-culture.com/wp-content/uploads/2011/02/risen2-logoRESIZED.png
Risen 2: Dark Waters
http://www.risen2.com/

Zapowiada się przepięknie!!!

http://www.onlinecenter.pl/upload/Risen2DarkWatersAll/risen2-all-all-illustration-003-ship.jpg

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/115/1153294/risen-2-dark-waters-20110303001221000.jpg

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/115/1153294/risen-2-dark-waters-20110303001303405.jpg

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/115/1153294/risen-2-dark-waters-20110303001240968.jpg

Więcej obrazków:
http://uk.pc.ign.com/dor/objects/83947/ … =mediaFull




A tearaz ocena z pokazu pre-alphy (baaaaaardzo dobrze to wygląda!): 


za GOL:

"Risen 2 wygląda pięknie. Po prawie półgodzinnej prezentacji najnowszego dzieła Piranha Bytes mamy dla Was sporo informacji i wrażeń. Czeka nas mnóstwo innowacji, ale Niemcy zdają się być na dobrej drodze.

Akcja rozpoczyna się dziesięć lat po zakończeniu pierwszej części. Bezimienny przez ten czas bardzo się zmienił, stał się człowiekiem zgorzkniałym i zawiedzionym tym, co dzieje się na świecie. W szerszej perspektywie to, że uratował jedną wyspę, nie ma żadnego znaczenia. Mroczna fala zalewa wszystko a wraz z nią budzą się kolejni Tytani. Nasz bohater postanawia przyłączyć się do Inkwizycji, czyli frakcji posiadającej najwięcej władzy.

Trafiamy do portowego miasteczka Caldera, które jest ostatnią ostoją ludzkości, Inkwizycja znalazła sposób, by powstrzymać Tytanów przez jego zniszczeniem. Z drugiej strony uzależniła mieścinę od dostaw pożywienia i zapasów drogą morską. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie gigantyczne potwory zatapiające statki z cennym dla miasta ładunkiem. Naszym pierwszym zadaniem będzie znalezienie sposobu na ich zabicie. Wieść gminna niesie, że tylko piraci dysponują skuteczną metodą ukatrupienia czyhającego w odmętach plugastwa, więc nie pozostaje nam nic innego, jak zinfiltrować tę frakcję.

W ruchu gra wygląda jeszcze lepiej.

To właśnie wokół piratów będzie toczyć się akcja drugiego Risena, ze średniowiecznego świata przenosimy się zatem w korsarską opowieść. Piranha chce przedstawić własną, mroczną i głęboką wizję tego niezwykle interesującego okresu, nie spodziewajmy się zatem luzackiej i śmiesznej historii rodem z Piratów z Karaibów.

Jedną z pierwszych nowości, z jakimi się zetkniemy, będzie broń palna: „Łuki i strzały nie zdałyby egzaminu w tej stylistyce i w tym okresie” – kwituje Daniel Oberlerchner z firmy Deep Silver. Jak twórcy zamierzają wyjaśnić tak duży skok technologiczny w tak krótkim czasie? Okazuje się, że znana z pierwszej części Faranga była wyspą w znacznym stopniu pozbawioną wpływu zewnętrznego świata. W tym czasie Inkwizycja na kontynencie dysponowała już bronią palną, a w trakcie przygody poznamy nawet jej wynalazcę.

Deep Silver wraz z Piranhą zebrali wszystkie opinie fanów i dziennikarzy na temat pierwszej części. Na tej podstawie wprowadzone zostaną usprawnienia w mechanice i wyglądzie Risen 2: Dark Waters.

Podczas prezentacji na pierwszy ogień poszedł wygląd postaci. W pierwszej części do kilku rodzajów tułowia doklejane były różne głowy. W drugiej postacie zostały wymodelowane od stóp do głów, z ogromną dbałością o szczegóły. Prowadzący zwracał naszą uwagę na twarz, ubiór, biżuterię, ekwipunek oraz wysokiej rozdzielczości tekstury, jakimi te elementy zostały pokryte. Zobaczyliśmy również dwa obrazki porównujące postacie z pierwszej i drugiej części. Różnica jest kolosalna. W pierwowzorze wszystkie humanoidalne istoty oparte były na tym samym szkielecie z jednakową animacją, przez co kobiety miały chód facetów i jaszczuroludów. Teraz sposób poruszania się ludzi na wyspie ma być uzależniony nawet od ich frakcji. Wielogodzinne sesje w studiu motion capture sprawiły, że zapomnimy o drewnianych animacjach, nad którymi UVI pastwił się w recenzji pierwszego Risena. Mogliśmy to zresztą ocenić podczas krótkiego pokazu demka – faktycznie Bezimienny porusza się naturalnie, a wszystkie obroty, ciosy i gesty wykonywane są bardzo płynnie."

Gigantyczna część zmian w drugiej odsłonie podyktowana jest dbałością o wersje konsolowe – zanim jednak zaczniecie rzucać mięsem w kierunku niemieckiego zespołu, doczytajcie zapowiedź do końca.

Główną przyczyną porażki pierwszego Risena na Xboksie 360 był krótki czas przygotowania portu – prace nad tą wersją rozpoczęto dopiero na osiem miesięcy przed premierą. „Jeżeli znajdziesz na tyle szalonych ludzi, by zgodzili się skonwertować trwającą ponad 40 godzin grę RPG z otwartym światem na konsolę w osiem miesięcy, to masz szczęście, jak otrzymasz działającą wersję. I to właśnie zrobiliśmy” – kwituje Daniel. Przy Risen 2: Dark Waters cały proces produkcji został zmieniony. Wydania na wszystkie platformy powstają równocześnie, a narzędzia edytorskie i programistyczne, niezbędne do stworzenia wysokiej jakości tytułu na maszynki Microsoftu i Sony, są już gotowe.

Praktycznie przez całą grę będziemy mieć do czynienia z piratami.

W pierwszej części cała tekstura pokrywająca wyspę musiała zostać wczytana do pamięci konsoli – podłoże wyglądało tak ohydnie, bo trzeba było je odpowiednio skompresować. W kontynuacji nie ma już takiego problemu, gdyż akcję rozsiano nie na jednej dużej, ale na kilku mniejszych wyspach oraz osobnym fragmencie kontynentu.

Dzięki zmniejszeniu powierzchni otoczenie będzie dużo bogatsze w szczegóły, a konsola czy pecet załadują wszystkie dane tylko raz przy zmianie wyspy. Podczas wchodzenia i wychodzenia z budynków czy lochów nie uświadczymy ekranów loadingów.

Daniel zapewniał, że rozmnożenie lokacji wpłynie pozytywnie nie tylko na stronę technologiczną, ale pozwoli twórcom również lepiej opowiedzieć historię i sprawić, by gracz szybko się nie znudził: „W pierwszym Risenie, gdy doszedłeś do trzeciego rozdziału, praktycznie cała wyspa była odkryta, nie było już nic do roboty, a wszyscy i tak wiedzieli, że akcja zakończy się w wulkanie. To było bardzo przewidywalne”. Teraz twórcy mają swobodę i w każdym momencie mogą rzucić nas na nową wyspę lub wybrzeże kontynentu i budować napięcie do końca gry. „Teraz możemy nawet przedstawić nową frakcję po dwudziestu godzinach gry!” – dodaje Daniel.

Interfejs zostanie podporządkowany sterowaniu przy pomocy pada, a czcionki w menu czy na ekranach będą większe – również na PC. Oczywiście wszystkie korzyści płynące z posiadania myszy i klawiatury (jak np. przeciąganie przedmiotów w ekwipunku) zostaną zaimplementowane.

Gdy wreszcie zobaczyłem przygotowane na potrzeby pokazu pre-alpha demo, mało nie przetarłem oczu z wrażenia. Obrazki w galerii nie oddają tego, jak rewelacyjnie wygląda Risen 2 na PC (dlatego uspokajałem pecetowców kilka akapitów wcześniej). Widzimy niesamowitą wodę z odbłyskami i pływającymi w niej rybami. Na wietrze z gracją poruszają się palmy, rzucając dynamiczne cienie, a wszystko pokryte jest ostrymi jak żyleta teksturami i świetnie oświetlone. Całość osiągnięto tylko przy użyciu DirectX 9. Jak Daniel określił, na prezentacji gra była odpalona na prawdziwym potworze (i nie chodziła zbyt płynnie, jeśli mam być szczery). Jednak grafika ma być bardzo skalowalna i wyglądać świetnie nie tylko w najwyższych detalach, a do komfortowej zabawy wystarczą rekomendowane wymagania sprzętowe z pierwszego Risena.

Krzysiek, który był ze mną na pokazie, zwrócił mi uwagę na architekturę – żaden domek czy stojąca w oddali kapliczka nie jest wyjęty z kolejnej średniowiecznej gry fantasy, a wszystko, co widzimy, zdaje się mieć swoje miejsce i sens. Co ważne, żadna z ręcznie modelowanych budowli ma nie powtórzyć się w całej grze, przez co każda z wysp i lokacji nabierze unikalnego charakteru.

Wbrew sielskim krajobrazom nie dostaniemy infantylnego klona Fable’a, pamiętajmy, że za grą stoi Piranha Bytes.

Widzieliśmy krótką demonstrację cyklu dobowego, który będzie miał znaczący wpływ na rozgrywkę – to w końcu gra twórców Gothica. Nie zabraknie rozmawiających ze sobą bohaterów niezależnch, którzy plotkując o sytuacji na innych wyspach, podsuną nam czasem nowe zadania. Rozbudowany crafting powróci również w drugiej części: „Jeżeli widzisz w grze jakiś przedmiot wykonywany przez NPC-a, oznacza to, że możesz zrobić go własnoręcznie”. Widzieliśmy też kilka nowych potworków, które prowadzący prezentację spawnował na naszych oczach. Po raz kolejny zostaliśmy oczarowani dbałością o detale. Wreszcie widzieliśmy krótkie starcie – animacje uległy znacznej poprawie, nawet sposób, w jaki upadają zabite monstra, jest bardzo naturalny. Autorzy cały czas pracują nad systemem walki, ale nie zamierzają go upraszczać – ma być podobny do tego z pierwszej części. Podobno w oszacowaniu stopnia trudności danego przeciwnika pomóc może jego... mowa ciała. Jeżeli wyzwiemy kogoś na pojedynek, a wyda nam się bardzo pewny siebie czy zrelaksowany, powinien być to dla nas sygnał ostrzegawczy. Nie chcemy przecież dostać łomotu od mistrza szpady.

Na koniec kolejne dobre wieści – Risen 2: Dark Waters będzie o około 20 godzin dłuższy od swojego poprzednika, co zapewni ponad 60 godzin zabawy.

W tym momencie Daniel nie chciał podać daty wydania, nawet zaokrąglonej do roku. „When it’s done” – zamknął temat. Nie pokładałbym wielkich nadziei w informacjach, że gra ukończona jest w 80%. Tak rozbudowany projekt musi zostać dopieszczony i doszlifowany, by nie powtórzyła się sytuacja z premierą Gothica 3. Deep Silver po raz drugi ma zapewnić niemieckiemu zespołowi stabilność finansową i odpowiedni czas potrzebny na dopracowanie gry. Na pewno warto czekać, bo Risen 2 zapowiada się wyśmienicie i wygląda przepięknie. Wiedźmin 2 nareszcie zyska godnego rywala – przynajmniej, jeśli chodzi o poziom grafiki. Cała reszta rokuje na szczęście równie dobrze.

Łukasz „Verminus” Malik

źródło: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7317




http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 

#2 2011-04-14 19:34:53

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Re: Risen 2: Dark Waters

No no no...


http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 
Various Artists Exclusive Tunes S.G. 32
Aktualizacja 02-10-2010

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.teamdoom.pun.pl